Починаємо виготовлення корпуса.
Корпус буде складатись із бічних, верхньої і нижньої стінки з фанери 8мм, передньої панелі під динамік (фанера 16мм), основи під встановлення шассі (соснова дошка 18мм) і внутрішніх планок з тої ж сосни. Пізніше додамо декоративну панель, обтягнуту спеціальною тканиною (гриль), що буде прикривати динамік. Передня панель повинна бути заглиблена відносно торців короба на товщину цієї панелі (9мм). Висота передньої панелі повинна забезпечувати розміщення над нею шассі.
Вирізаємо з допомогою електролобзіка стінки з фанери. Також лобзіком вирізаємо отвір під динамік. Я робив отвір зміщеним від центру ( є думка, що таке розміщення правильніше, ніж поцентру, так як усуває резонансні явища всередині корпуса)
Планки для кріплення шассі. Довжина планки рівна ширині шассі, ширина планки - висоті шассі.
І приклеюємо їх
Передня панель буде кріпитися не тільки на клей, а й на 4 шурупа. Свердлимо отвори (свердлом 3,5мм)
Робимо потаї під головки шурупів (свердлом 8- 9мм)
Прикручуємо панель (Це потрібно робити після повного висихання клею від попередніх операцій, я робив на наступний день) Поверхні, що стикуються намащені ПВА.
Тепер потрібно за допомогою шліфмашини або бруска з наждачною шкуркою вирівняти торці бічних стінок, щоб вони являли одну площину з поверхнями планок. Процес я не фотографував бо пилюки летить багато :-)
Приміряємо шасі (тут я вже вкрутив у шасі потенціометри, тумблери та гніздо, паралельно з виготовленням корпуса ідуть експерименти зі схемою підсилювача)
Кріплення шассі я предбачав через ще одну фальшпанель, яка буде накладатись на панель шассі і кріпитися чотирма болтиками (отвори видно на фото).
Намащуємо клеєм торці планок під верхню та нижню стінки
Приклеюємо стінки. Я знову мусив використати цвяшки для фіксації. Але зробив маленький хак - просвердлив заглиблення у стінках свердлом чуть більшим діаметра шляпки цвяшка на глибину 2мм. І цвяшки дозабив туда за допомогою керна. Потім заглиблення можна буде зашпаклювати і цвяшків видно не буде.
Я фарбував звичайною емаллю з балончика (чорна матова).
І внутрішні поверхні
Звичайно, в мене покриття вийшло далеко не ідеальним. До рівного глянцю як до місяця, але в принципі, виглядає корпус непогано.
Тепер треба остаточно визначитись зі схемою і збирати підсилювач.
Корпус буде складатись із бічних, верхньої і нижньої стінки з фанери 8мм, передньої панелі під динамік (фанера 16мм), основи під встановлення шассі (соснова дошка 18мм) і внутрішніх планок з тої ж сосни. Пізніше додамо декоративну панель, обтягнуту спеціальною тканиною (гриль), що буде прикривати динамік. Передня панель повинна бути заглиблена відносно торців короба на товщину цієї панелі (9мм). Висота передньої панелі повинна забезпечувати розміщення над нею шассі.
Вирізаємо з допомогою електролобзіка стінки з фанери. Також лобзіком вирізаємо отвір під динамік. Я робив отвір зміщеним від центру ( є думка, що таке розміщення правильніше, ніж поцентру, так як усуває резонансні явища всередині корпуса)
Планки для кріплення шассі. Довжина планки рівна ширині шассі, ширина планки - висоті шассі.
Розмічаємо внутрішні планки, до яких буде кріпитись передня панель і нижня стінка
Приклеюємо до бокових стінок планки під шассі. Я використовував мебельний ПВА. Додатково фіксував планки двома маленькими цвяшками (струбцин на жаль не маю, але зрозумів, що це дуже потрібна річ для виготовлення подібних виробів)
Вирізаємо внутрішні планки
Передня панель буде кріпитися не тільки на клей, а й на 4 шурупа. Свердлимо отвори (свердлом 3,5мм)
Робимо потаї під головки шурупів (свердлом 8- 9мм)
Прикручуємо панель (Це потрібно робити після повного висихання клею від попередніх операцій, я робив на наступний день) Поверхні, що стикуються намащені ПВА.
Тепер потрібно за допомогою шліфмашини або бруска з наждачною шкуркою вирівняти торці бічних стінок, щоб вони являли одну площину з поверхнями планок. Процес я не фотографував бо пилюки летить багато :-)
Приміряємо шасі (тут я вже вкрутив у шасі потенціометри, тумблери та гніздо, паралельно з виготовленням корпуса ідуть експерименти зі схемою підсилювача)
Кріплення шассі я предбачав через ще одну фальшпанель, яка буде накладатись на панель шассі і кріпитися чотирма болтиками (отвори видно на фото).
Намащуємо клеєм торці планок під верхню та нижню стінки
Приклеюємо стінки. Я знову мусив використати цвяшки для фіксації. Але зробив маленький хак - просвердлив заглиблення у стінках свердлом чуть більшим діаметра шляпки цвяшка на глибину 2мм. І цвяшки дозабив туда за допомогою керна. Потім заглиблення можна буде зашпаклювати і цвяшків видно не буде.
Далі зашпакльовуємо усі видимі стики, заглибини і т д. Я використовував суміш пилоподібної стружки з під шліфмашини і клею ПВА, можна купити шпаклівку для дерева. Після висихання шпаклівки шліфуємо усі стінки і заокруглюємо кути. Процес не фоткав, пилюки не просто багато, її море.
Передня панель і внутрішні поверхні потрібно пофарбувати. Готуємо до фарбування, заклеюючи малярним скотчем бічні стінки, включаючи торці.
Фарбована передня панель
Далі виконуємо лакування зовнішніх поверхонь. Я використав таку схему лакування:
- Шліфуємо досить дрібною шкуркою (№320) поверхні
- Наносимо один шар тонуючого лаку (серії Protex woodline)
- Після повного висихання шару легенько зішкурюємо піднятий ворс. Я використовував шкурку №320 і №600.
- Наносимо або ще один шар тонуючого лаку (залежно від бажаного кольору) або шар прозорого.
- Остаточний шар прозорого лаку, з тієї ж серії що і тонуючий.
Тепер треба остаточно визначитись зі схемою і збирати підсилювач.
Немає коментарів:
Дописати коментар